Avatar billede h9h9h Nybegynder
09. juli 2013 - 21:42 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

HTC Desire X - er det den jeg skal købe som min første smart phone, eller er der et bedre alternativ?

Hej,

Jeg overvejer kraftigt at købe en HTC Desire X som min første smart phone. Udseende, vægt og skærmstørrelse passer mig godt, og så har jeg læst mig til, at kameraet skulle være godt, hvilket også tiltaler mig. Det er også vigtigt, at de helt grundlæggende ting som sms og kalender fungerer godt, men ellers har jeg ikke lige nogen specifikke krav.

Den kan købes for 1600 kr. uden abonnement - så er det den, jeg skal købe, eller har I et bedre alternativ?

Tusind tak for hjælpen,
Mvh. Hans
Avatar billede h9h9h Nybegynder
09. juli 2013 - 21:53 #1
...ja, og de 1600 er rimeligt meget mit loft med mindre en ekstra hundredemand kan udrette underværker...
Avatar billede h9h9h Nybegynder
09. juli 2013 - 23:00 #2
OG jeg kan også lige nævne, at en anden mulig kandidat er Samsung Galaxy SIII Mini som kan fås til 1666 kr...
Avatar billede h9h9h Nybegynder
10. juli 2013 - 10:21 #3
hov, nej til 1459 faktisk...
Avatar billede h9h9h Nybegynder
12. juli 2013 - 19:06 #4
....