Avatar billede andersasp Nybegynder
09. juli 2013 - 10:01 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Simpel batch fil

Hejsa,

jeg skal bruge en simpel bat fil, men er dog helt på bar grund da jeg aldrig har lavet sådan en før :)

Jeg skal køre en command til en fil, men jeg kan simpelthen ikke få det til at fungere???

@ echo off
"C:\pinginfoview\PingInfoView.exe /scomma batch.txt"
pause

Den kan godt åbne programmet når jeg bare taster "C:\pinginfoview\PingInfoView.exe" og jeg kan også sagtens køre commanden når jeg gør det direkte i cmd??

Håber der er nogen som kan hjælpe

På forhånd tak
Avatar billede larsen45 Juniormester
09. juli 2013 - 10:28 #1
Du kan følge denne guide, som fortæller dig hvordan:
http://www.makeuseof.com/tag/write-simple-batch-bat-file/

Det vil tage for meget forum tekst herinde at notere det hele ned.
Avatar billede claes57 Ekspert
09. juli 2013 - 10:28 #2
drop " begge steder