Avatar billede Scriptstudio Nybegynder
08. juli 2013 - 19:26 Der er 5 kommentarer

Facebook Comment count

jeg har denne kode:

// Add Postmeta Data
if ( ! function_exists( 'themezee_display_postmeta' ) ):
function themezee_display_postmeta() {
    the_author_posts_link(); ?>
    / <a href="<?php the_permalink(); ?>" title="<?php the_title_attribute(); ?>"><?php the_time(get_option('date_format')); ?></a> /
<?php
    comments_popup_link( __('No comments', 'themezee_lang'),__('One comment','themezee_lang'),__('% comments','themezee_lang') );
    edit_post_link(__( 'Edit', 'themezee_lang' ), ' / ');
}
endif;

hvoor jeg gerne vil have en counter for hvor mange facebook comments der er på følgende post.

jeg har fundet denne kode, som jeg også brugte i mit tidligere wordpress theme, hvor den fungerede helt fint, men kan ikke få den indsat i mit nye theme uden den begynder og lave fejl på siden.
Avatar billede Scriptstudio Nybegynder
08. juli 2013 - 19:26 #1
glemte koden her
<fb:comments-count href="<?php echo get_permalink($post->ID); ?>"></fb:comments-count> Comments
Avatar billede Scriptstudio Nybegynder
09. juli 2013 - 18:37 #2
nogen der har et forslag?
Avatar billede repox Seniormester
10. juli 2013 - 09:55 #3
Hvilke fejl får di med den gamle kode?
Avatar billede Scriptstudio Nybegynder
12. juli 2013 - 12:01 #4
Ved det ikke har ikke bug mode aktiveret men comment seksionen forsvinder. Men har du et forslag til hvordan det skal indsættes?
Avatar billede Scriptstudio Nybegynder
22. juli 2013 - 17:19 #5
er der nogle som kender wp theme'et og har et forslag til hvordan jeg indsætter denne facebook comment Count?