Avatar billede ZeBa Ekspert
26. juni 2013 - 19:29 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Download af en hel hjemmeside

Jeg mener, at jeg en gang så, hvordan man kan downloade en hel hjemmeside - nogen der ved, hvordan man gør?
Avatar billede CRKrogh Ekspert
26. juni 2013 - 19:40 #1
Hej.

  Der findes forskellige "leeching-værktøjer" til at snylte en side, men resultatet afhænger jo i høj grad af kilden. Hvis det er strikket op i noget PHP, ASP eller lignende, vil der ikke rigtigt komme noget brugbart ud af det. Det vil altså kun være gangbart i forhold til statiske sider.

De bedste hilsner
Avatar billede Slettet bruger
26. juni 2013 - 19:43 #2
Nja.. Netop serverside ting VIL du få udført ved blot at følge alle links. Problemet opstår når navigationen (link'ene der skal følges) bliver manipuleret med javascript efter siden er loadet.
- for en "spider" (leecher) vil typisk ikke eksekvere denne javascript.
Avatar billede Slettet bruger
26. juni 2013 - 19:46 #3
Ny skriver du "hjemmeside" - det er lidt upræcist..

Er det bare en enkelt side, med det hele (grafik, scripts osv)
- så kan de fleste browsere simpelt hen "save" alt i en mappe.

Men er det hele websitet du vil "låne" - så skal der en "spider" til..
Avatar billede ZeBa Ekspert
26. juni 2013 - 19:50 #4
Den er faktisk i html - underligt nok.
Avatar billede ZeBa Ekspert
26. juni 2013 - 20:03 #5
Jeg skal bruge hele hjemmesiden med grafik mv.
Avatar billede ZeBa Ekspert
13. juli 2013 - 20:42 #6
Fandt et program på download.com
Avatar billede ZeBa Ekspert
14. september 2013 - 18:38 #7
Jeg fik den hentet hjem, men siden er min pc brændt sammen, og jeg kan ikke huske, hvilket program, jeg brugte