Avatar billede liseA Nybegynder
24. juni 2013 - 14:01 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Indholdsfortegnelse - tabulator

Hej alle sammen

Er der nogen der ved om man kan få Word til automatisk at indsætte tabulator (... prikker før tallet) i en indholdsfortegnelse?

Er med på at der er nogle foruddefineret styles hvor den gør det. Men jeg har tilpasset min egen.
Af en eller anden grund kan jeg få lov at gøre det første gang, men når jeg opdatere indholdsfortegnelsen, så sletter den min tabulatorindstillinger.
24. juni 2013 - 14:39 #1
Hvad mener du med, at du har tilpasset din egen? Hvad har du gjort?

Har du ændret i TOC-koden?
Avatar billede liseA Nybegynder
24. juni 2013 - 14:42 #2
Jeg har tilpasset den, med min egen font og fontstørrelse, og hvilke styles den skal være baseret på.
24. juni 2013 - 14:54 #3
Hvad sker der hvis du i dialogboksen "Indsæt indholdsfortegnelse" afkrydser feltet "Højrejuster sidetal og henvisninger"?
Avatar billede liseA Nybegynder
24. juni 2013 - 15:02 #4
Det er slået til, og jeg har også i Afsnit -> tabulator - valgt cm og tabulatortegn.
24. juni 2013 - 15:06 #5
Prøv at tjekke TOC-koden.

Hvis der ikke er en \p parameter, kan du prøve at indsætte den. Står der noget efter \p parameteren kan du prøve at slette dette. F. eks. \p " " ændres til \p.

Vis evt. her hvordan TOC-koden ser ud. (Vises ved at taste Alt-F9).

Kan du evt. uploade dokumentet på f.eks. gupl.dk
Avatar billede liseA Nybegynder
24. juni 2013 - 15:15 #6
Tak - virker når sletter "" efter /p.
24. juni 2013 - 15:21 #7
OK! - så får du et svar, så du kan lukke spørgsmålet.