Avatar billede carlt Seniormester
16. juni 2013 - 17:34 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Skole skema

Jeg vil gerne kunne oprette/udskrive et mere brugervenligt skoleskema, end det min skole har udleveret.
Til det brug gik jeg ind WORD
Oprettede en tabel og lavede 7 kolonner og 9 rækker.
Det gik også udmærket:
Første kolonne: Time-nr. på dagen (altså 1., 2.--til 8.time)
Anden kolonne: 07:55-08:40, 08:40-09:25 o.s.v.
Tredje til syvende kolonne: Mand. tirs. onsd. tors. fred.

Det gik udmærket med at udfylde skemaet, indtil jeg kom til
TIRSDAG 11:50-12:35

Det felt kan man hverken piletaste til eller markere med musen!

Nogen, der har et godt forslag til enten hvad jeg gør forkert eller evt. mangler at gøre?
Avatar billede supertekst Ekspert
16. juni 2013 - 17:56 #1
Du skal være velkommen sende en kopi - @-adresse under min profil
Avatar billede Lene Fredborg Ekspert
16. juni 2013 - 17:56 #2
Du er velkommen til at prøve at sende dit dokument til mig. Så skal jeg se, om jeg kan finde ud af, hvad problemet er (LF [at] thedoctools.com.
Avatar billede carlt Seniormester
16. juni 2013 - 18:21 #3
Hej Lene
supertekst var 35 sek. hurtigere, så jeg har sendt det til ham:-)
Sorry!
Avatar billede finb Ekspert
16. juni 2013 - 18:19 #4
Meget nemmere i excel
Avatar billede carlt Seniormester
16. juni 2013 - 18:25 #5
Til finb:

Helt enig!
Men det er et skema, jeg opretter for min veninde.
OG HUN ville gerne have det i WORD.
Og hvad gør man ikke;-)
Avatar billede supertekst Ekspert
16. juni 2013 - 19:44 #6
Problemet er identificeret - venstre "skyder" i cellen var sat i højre side. Afhjulpet via formatpensel.
Avatar billede carlt Seniormester
17. juni 2013 - 08:49 #7
Tak for hjælpen!