Avatar billede Beckdamgaard Nybegynder
16. juni 2013 - 15:40 Der er 4 kommentarer

Ustabil Hastighed

Hejsa. Jeg har på det seneste oplevet at mit net er ekstremt ustabilt i form af svingende hastighed.
Jeg har en N300 router fra Netgear(WNR3500L)
Har ikke tidligere haft dette problem, men da jeg er begyndt at game igen ville det være super rart at få fixet problem.

På forhånd Tak!
Avatar billede Blueeyez Mester
16. juni 2013 - 16:25 #1
Dit lokale net eller internet?
Det bør du nok undersøge før vi kan hjælpe mere.. Dog plejer det og være fordi folk har software der går ind over evt en firewall...
16. juni 2013 - 16:56 #2
Du/I skal altid skrive under hvilket Styresystem det drejer sig om!
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, Win8, OS/2, Unix, Linux, ... ?

Trådløs eller med kabel ?
Avatar billede claes57 Ekspert
16. juni 2013 - 17:10 #3
trådløst? så er der måske kommet en nyopsat router i nabolaget som bruger samme kanal som dig.
hent kør inSSIDer http://www.metageek.net/products/inssider/ , og find ud af, om du ved at skifte kanal kan finde et mere stille område.
Kanalskifte sker i opsætningen af router.
Avatar billede Blueeyez Mester
01. juli 2013 - 16:30 #4
Afmelder overvågning af denne sag da spørger ikke deltager og derfor benytter jeg os svar funktion!