Avatar billede ibermann Nybegynder
14. juni 2013 - 14:43 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Kort til Acer M3203

Hej Eksperter :)

Jeg får BSoD (2 kort og et langt biip) når jeg tænder for min stationære computer.
Jeg mener at vide at det er lig med et nyt GFX kort, men det oprindelige sælges tilsyneladende ikke mere. Så hvad skal jeg nu gøre. Jeg ved ikke hvordan jeg på forhånd undersøger hvilket kort og specifikationer der passer sammen. Det gør du ganteret

Bundkort: Hvor aflæses dette - der er vel 1 trillard informationer - Hvis Du har brug for info her, bliver jeg nød til at bede om at du beskriver det foor mig som om jeg var 10 år gammel.
AMD Athlon ll X4, 630 quad-core 8gb DDR2 (4 stænger i alt)
VGA: ATI Radeon Hd 4650, 1024mb
Strøm: Ærlig talt kan jeg ikke huske om strømforsyningen er skiftet på denne PC eller om det var den gamle, men aflæst fra selve strømforsyningen : ATX-250PA (1PF)Håber dette er brugbart?!
Styresystem: Win7

Jeg ønsker min computer tilbage og selvfølgelig vil jeg da gerne have det bedste til den billigeste pris, men da maskinen jo ikke er et kraftværk, må jeg være ærlig og sige at prisen vil være den dominerende factor

Håber I can hjælpe mig
Avatar billede claes57 Ekspert
14. juni 2013 - 15:14 #1
Avatar billede ibermann Nybegynder
14. juni 2013 - 15:23 #2
Brænder det så ikke sammen hurtigere? Er det 'bare' radiatoren på billedet som giver køling?

Jeg vil nødig være mistroisk (blot være sikker), men hvordan ved du med sikkerhed, at det kortet du anbefalder, "ASUS GT610-SL-2GD3-L (2 GB" vil virke i min PC?

Tusind tak for det hurtige svar.
Avatar billede claes57 Ekspert
14. juni 2013 - 15:50 #3
det passer til stikket i bundkortet - og da det er billige kort vi ser efter, så er der ikke store/ekstra krav til strømforsyningen.
Så det skal bare i, og de medfølgende drivere indlæses.
Der er på dette kort en meget stør køleplade, og det sammen med kabinettets køling i øvrigt, er nok.
Avatar billede ibermann Nybegynder
14. juni 2013 - 16:00 #4
Tusind tak - Det vil jeg kaste mig ud i med det samme.

Hvordan får du dine point fra mig?

Igen tak - og mere tak =)
Avatar billede claes57 Ekspert
14. juni 2013 - 16:49 #5
her er et svar - det kan du så acceptere, og spg lukkes...
Avatar billede ibermann Nybegynder
14. juni 2013 - 17:01 #6
Tusind tak - Jeg anser problemet for ikke eksisterende og lukker
Avatar billede ibermann Nybegynder
14. juni 2013 - 17:03 #7
Kom så Ibermann din nød....
Avatar billede claes57 Ekspert
14. juni 2013 - 17:14 #8
du er nået længere i forståelsen af point end mange andre herinde... ;)