Avatar billede ZeBa Ekspert
10. juni 2013 - 20:57 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Skriver med stort efter punktum

HAr opgivet at finde ud af, hvor jeg slår denne funktion fra - nogen der kan hjælpe mig?
På forhånd tak
Avatar billede Lene Fredborg Ekspert
10. juni 2013 - 21:15 #1
Du har ikke skrevet, hvilken version af Word, du bruger.

Hvis der er Word 2010:
1. Vælg Filer > Indstillinger > vælg kategorien Korrektur.
2. Klik på knappen Indstillinger for Autokorrektur > vælg fanen Autokorrektur.
3. Slå indstillingen "Første bogstav i sætninger med stort" fra. Klik OK for at lukke dialogboksene.

Hvis det er Word 2007: som Word 2010, men punkt 1: Vælg Office-knappen > Word-indstillinger > vælg kategorien Korrektur.
Avatar billede ZeBa Ekspert
10. juni 2013 - 22:40 #2
Det har jeg faktisk gjort for nogen tid siden, og den er ikke krydset af. Nu har jeg så slået til og fra igen, og nu ser det ud til, at det fungerer. Men tak fordi du i hvert fald bekræftede mig, at det er der, man gør det.