Avatar billede jskmail Nybegynder
08. juni 2013 - 09:33 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Netkabel til Ipad

Hej. Lige hjemkommet fra ferie hvor der ikke var wi-fi på værelset. Men til gengæld net stik i væggen.
Findes der - og gerne link eller nøjagtig betegnelse - et netkabel til Ipad, så jeg kan bruge det til net stik i væggen. Har goglet men er usikker.
Avatar billede mogensjo Praktikant
08. juni 2013 - 10:36 #2
Det gør der ikke. En iPad kan kun tilgå nettet via wifi og ikke kabel, det er i hvert fald hvad jeg selv er blevet fortalt.
Avatar billede mogensjo Praktikant
08. juni 2013 - 10:37 #3
#1 der var jeg åbenbart for hurtig...
Avatar billede Blueeyez Mester
08. juni 2013 - 10:53 #4
Vil nok hellere købe en wifi router og have med ved siden af...
Avatar billede jskmail Nybegynder
08. juni 2013 - 12:19 #5
tænkte lige samme tanke. jeg kan vel bare tage min router herhjemme og tage med?
Avatar billede Blueeyez Mester
08. juni 2013 - 12:47 #6
Ville nok købe en anden.. Kan findes brugte og nye.. Vigtigste er blot at den har -n trådløs hvilket efterhånden er standard... Årsagen er hvis du mister / får den router du har med dig beskadiget..
Avatar billede jskmail Nybegynder
08. juni 2013 - 13:00 #7
Tak, Blueeyez, læg et svar så vi kan lukke. God week-end
Avatar billede Blueeyez Mester
08. juni 2013 - 13:13 #8
Får du her :-)
Tak i lige måde og jeg vil os lige påpege at routeren du har med dig kan blive inficeret derfor synes jeg husets router skal holdes i huset så internettet der eller maskinerne bag ikke bliver misbrugt..