Avatar billede d4ta Nybegynder
03. juni 2013 - 12:40 Der er 2 kommentarer

Generering af excel dokument virker i Danmark men ikke i Kina?

Hej Eksperter,

Jeg har lavet et system, som bliver betjent at folk i Danmark og folk i Kina.
Her i, er der en eksport til excel funktion.
Når denne funktion bruges i Danmark, så modtager brugeren filen med det samme.
I Kina tager det laaang tid (selvfølgelig pga. deres internet dernede). Men når de så endelig modtager filen, så er filen tom.

I sidste uge prøvede jeg og sætte php execution time i php.ini til at være 60 istedet for 30. Så virkde det, men nu har jeg så hørt fra dem igen, at det igen ikke virker.

Hvad kan dette skyldes? Skal jeg sætte execution time endnu højere op, eller hvad burde jeg gøre?

På forhånd tak for hjælpen.

Med venlig hilsen
Steffen
Avatar billede michael_stim Ekspert
03. juni 2013 - 12:56 #1
Kan det ikke have noget at gøre med deres censur-system? De (staten) skal jo gå alt igennem, før det vises for brugeren.
Avatar billede d4ta Nybegynder
03. juni 2013 - 13:03 #2
Tanken har strejfet mig, men jeg tror bare ikke, når resten af systemet fint kan vises hos dem. Så forstår jeg ikke hvorfor en excel fil skulle gøre forskellen :) De har kørt på systemet i snart 4 år, uden problemer. Så det er lidt underligt.