Avatar billede MRS90 Nybegynder
17. maj 2013 - 10:21 Der er 6 kommentarer

IP adresse

Hej
jeg har et spørgsmål angående installation af et overvågnings kamera,
Jeg kan ikke komme videre med at installere det da jeg ikke kan åbne den ip adresse jeg den viser, hvorfor kan jeg ikke det ?

:S
Hilsen MRS90
Avatar billede Blandy Praktikant
17. maj 2013 - 10:28 #1
Du er nødt til at fortælle mere om hvad du lige laver.

Vil du kunne se hvad overvågningen viser via internettet eller er det derhjemme fra? Og hvad system og udstyr bruger du?
Avatar billede michael_stim Ekspert
17. maj 2013 - 10:37 #2
Du skal formodentlig have åbnet nogle porte.
Avatar billede MRS90 Nybegynder
17. maj 2013 - 10:44 #3
Jeg er ved at lave et projekt i skolen hvor jeg skal overvåge nogle melorm, jeg har lånt et Wireless IP Surveillance Camera, jeg har tilsluttet kameraet til min computer med et patch kabel, og så viser computeren en Ip adresse som jeg skal gå ind på for at komme videre i min installation, men når jeg vil åbne den skriver den at den ikke kan oprette forbindelse,

hvordan kan jeg åbne de porte ? :S
Avatar billede michael_stim Ekspert
17. maj 2013 - 10:52 #4
Det burde ikke være nødvendigt, når du kabler direkte. Du fik ikke en CD med?
Avatar billede MRS90 Nybegynder
17. maj 2013 - 11:11 #5
jo fik en cd med, som har noget der hedder search tool, som er det program der viser ip adresse og nogle andre ting, og der er en setup som er blevet gennemført
Avatar billede michael_stim Ekspert
17. maj 2013 - 11:24 #6
Er der ikke en manual i den CD? Prøv at åbne den i stifinderen og se om der ikke er en manual.