Avatar billede kris914g Nybegynder
16. maj 2013 - 16:17 Der er 8 kommentarer

Titel: ved ikke hvad der er galt? hjælp

hej har en minecraft hjemmeside alt virker fint undtagen mit voting system:http://mcmultidimensions.verygames.net/vote/ her er voting filerne http://dev.bukkit.org/server-mods/vote4diamonds/ jeg har prøvet stort set alt har sat mappen med webfilerne i roden af mit webhotel så koden er
Kode:
<iframe src="vote4dimonds/voter.php" frameborder="0" height="450" width="215"></iframe>
jeg har 2 sql databaser en som er tim min minecraft server og en til mit website jeg har prøvet at bruge min hjemmeside SQL database men det ændre vil ikke noget om hvorfor en database det er der følger også 2 SQL filer som skal uploades til databasen som jeg har gjort og vote4dimonds er konfigureret rigtigt og i minecraft configen nogen som ved havd jeg gør galt
Avatar billede ssadsadsadasd Nybegynder
16. maj 2013 - 18:04 #1
Prøv inde på Minecraftforum.dk
Avatar billede kris914g Nybegynder
16. maj 2013 - 18:31 #2
jo men tror jeg kan få et bedre svar på eksperten
Avatar billede scootergrisen Nybegynder
17. maj 2013 - 00:51 #3
Findes ikke : src="vote4dimonds/voter.php"

Hvis du har lagt vote4dimonds mappen i roden så kan du skrive :
src="/vote4dimonds/voter.php"
Avatar billede kris914g Nybegynder
18. maj 2013 - 11:07 #4
har ændret koden til:src="/vote4dimonds/voter.php"  men det virker stadig ikke
Avatar billede scootergrisen Nybegynder
18. maj 2013 - 14:13 #5
Nej det klart når "/vote4dimonds/voter.php" ikke findes.

Hvor har du voter.php filen ?
Avatar billede kris914g Nybegynder
18. maj 2013 - 18:42 #6
inde i mappen vote4dimonds som ligger i ruden af hele webhosten
Avatar billede scootergrisen Nybegynder
18. maj 2013 - 20:15 #7
Din hjemmeside er total langsom så det er ret svært at teste.
Avatar billede scootergrisen Nybegynder
18. maj 2013 - 20:30 #8
Det burde ikke være så svært at finde ud af hvor vote4dimonds mappen skal ligge når du har vote mappen.