Avatar billede jonaslr Nybegynder
16. maj 2013 - 15:40 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

JQuery load side, fade ud - fade in

Hej eksperter.

Jeg har knoklet i nogen tid med dette, men kan simpelthen ikke få det til at fungere. Kort og godt;

Jeg skal have Jquery til at loade update.php inde i #loaddiv, MEN mine fade in og fade out er helt ude af proportioner. På nuværende tidspunkt viser den først den opdaterede update.php og så fader den ud og ind, hvilket ser åndssvagt og uprofessionelt ud. Hvad jeg gerne vil have den til at gøre er;

#1 Load update.php
#2 Fade ud
#3 fade ind med den nyloadede update.php

Jeg håber her er et geni, der er villig til at hjælpe, her er min nuværende kode:

[code]<script>
var auto_refresh = setInterval(
function()
{
$('#loaddiv').fadeOut("slow").load('Update.php').fadeIn("slow");
}, 5000);
</script>[/code]
Avatar billede jonaslr Nybegynder
16. maj 2013 - 15:41 #1
Jeg prøver lige igen med koden..

<script>
var auto_refresh = setInterval(
function()
{
$('#loaddiv').fadeOut("slow").load('Update.php').fadeIn("slow");
}, 5000);

</script>
Avatar billede jonaslr Nybegynder
16. maj 2013 - 15:52 #2
Lige en rettelse, pt. fader den ud og ind, når den har fadet ind rykker billederne sig, det jeg i virkeligheden vil have den til er at have de billed positioner loadet på forhånd, så de vises ved fade ind.
Avatar billede jonaslr Nybegynder
16. maj 2013 - 16:16 #3
Har muligvis fundet mit svar, i følgende;

<script>
var auto_refresh = setInterval(
function()
{
$('#loaddiv').load('Update.php').delay(800).fadeOut("fast").fadeIn("fast");
}, 5000);

</script>

hvis nogle skulle have en bedre løsning er den kærkommen, men den ser umiddelbart ud til at give nok tid til at loade ;)
Avatar billede jonaslr Nybegynder
19. marts 2014 - 09:41 #4
lukket