Avatar billede heyn Nybegynder
14. maj 2013 - 13:36 Der er 1 løsning

Kan nogle forklaere en mærkelig fejlbesked ved compilering i C

Hej Eksperter

Jeg anvender C i Linux

Jeg anvender nogle funktioner som andre har udviklet og derfor ikke har adgang til.

Følgende er en model af en dem

DllExport char *funktion1( int argument1, char *argument2);

en anden er følgende

DllExport int funktion2(int argument1, cahar *argument2);

Det mærkelige er at når jeg anvender funtion2 får jeg ingen fejlmeldinger, men hvis jeg anvender funktion1 får jeg fejlmeldingen "(.text+0xa49): undefined reference to `function1'"
0xa49 kan skifte.

Håber nogle kan tyde dette for mig

Christian
Avatar billede heyn Nybegynder
14. maj 2013 - 13:46 #1
Hej Eksperter

Det viste sig at min DLL fil (.so i Linux) havde en fejl så funktion1 ikke kunne ses.
En opdatering løste problemet.

Undskyld forstyrrelsen

Christian