Avatar billede brasso Forsker
09. maj 2013 - 21:15 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Problemer med G-mail konto på android telefon

Hej
Har nulstillet min adgangskode på min G-mail konto.Når synkroniseringen så skal køre på min Android telefon, kommer der en besked om at jeg skal logge på kontoen, når jeg så taster den nye adgangskode kommer der en besked " Du har angivet en forkert adgangskode, eller din konto er ændret. Indtast din adgangskode igen", og det hjælper så heller ikke. Når jeg på telefonen går ind i "konti og synkronisering", og starter en manuel synkronisering, kommer der en besked "Der er i øjeblikket problemer med synkronisering". Jeg kan fint logge på min konto via min browser.
Spørgsmål:
1. Virker synkroniseringen ikke fordi jeg ikke er logget på?
Eller
2. Kan jeg ikke logge på, fordi synkroniseringen ikke virker?
Er der nogen der har været udsat for noget lignende?
Og evt. har en løsning?
Er der evt. et sted man kan se driftsproblemer med goole synkronisering?
Avatar billede brasso Forsker
09. maj 2013 - 21:38 #1
Har prøvet at sende en fejlrapport til Google. Det er sku... ikke nemt at finde.
Avatar billede brasso Forsker
17. maj 2013 - 09:33 #2
Hejsan
Har fået svar fra Google support. Det var synkroniseringen der var 'Nede' lige præcis i det tidsrum, hvor jeg ændrede password. Så nu virker det hele igen.