Avatar billede golffreak90 Nybegynder
08. maj 2013 - 18:22 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

HJÆLP med word.

Hej alle..

Jeg var færdig med min afsluttende opgave til min uddannelse, og da jeg så vil åbne filen idag, vil den ikke.
Når jeg åbner word filen, skriver den:
"Filen Hovedprojekt kan ikke åbnes, da der er problemer med indholdet" og så kan jeg åbne detaljer, hvor der så står:
"Navnet i elementets slutkode skal stemme overens med elementtypen i startkoden
Placering: Del: /word/document.xml, linje: 2, kolonne: 937989"

HJÆLP, skal aflvere min rapport på tirsdag d. 14-maj og aner ikke hvad jeg skal gøre.

Håber virkelig der er en der ude der ved noget om dette.
Avatar billede bufferzone Praktikant
08. maj 2013 - 18:27 #1
Det er en stor fordel, hvis man ikke har tekse eller andre elementer på sit hoveddokument, men blot bruger dette som "opslagstavle" til underdokumenterne.

Min erfaring er at det en gang imellem går galt med hoved og bi dokumenter, hvorfor min anbefaling altid er at alle elementer, tekst, billeder, indexer mm, laves på underdokumenter der så indsættes på det tomme og rene hoveddokument.

Hvis du har den mulighed, så lav et nyt hoveddokument og indsæt dine underdokumenter på dette
Avatar billede Lene Fredborg Ekspert
08. maj 2013 - 18:36 #2
Er der ligninger (equations) i dokumentet?

I givet fald kan problemet ligge der. Så er det værd at se på følgende Microsoft support-artikel - der er en "Fix it"-knap deri:

http://support.microsoft.com/kb/2528942
Avatar billede golffreak90 Nybegynder
08. maj 2013 - 20:03 #3
Lene-fredborg, du er fanme dejlig, min rapport er oppe at køre igen takket være dig :D

hvis du lige laver et svar, får du de 200 point.
Avatar billede Lene Fredborg Ekspert
08. maj 2013 - 22:21 #4
:-) Held og lykke med opgaven.
Avatar billede milter Ekspert
08. maj 2013 - 22:57 #5
Hende Lene ser altid ud til at have styr på det med Word :-)
Avatar billede golffreak90 Nybegynder
09. maj 2013 - 11:37 #6
Ja det er rart at der er sådan nogle rare mennesker her inde som vil hjælpe en når man har været en idiot og ikke taget backup :D