Avatar billede klimaproblemerne Nybegynder
07. maj 2013 - 23:43 Der er 2 kommentarer

link på mine hjemmesider

hej
jeg har uploaded to filer
det-umulige.htm  og
det-utrolige.htm
til mit sted på internettet  http://virksomheds-evangelisten.dk
når jeg ser de to filer i slim eller crom er de helt ok, men hvis jeg ser dem i firfox eller explore så er nogle af ordene blevet til link for forskellige ting på nettet
jeg håber rigtig meget at en eller anden kan hjælpe mig med at komme af med disse link
jeg har en næsten ny 32 bit win 7 pc
Avatar billede scootergrisen Nybegynder
08. maj 2013 - 00:40 #1
Der er kun et link.

Hvis du ser flere er det muligvis et plugin du har installeret som laver om på hjemmesiden.
08. maj 2013 - 06:32 #2
Psssst: Inden din side 'offentliggøres' bør (skal) du 100% checke for stævefalj + grammatiske fejl !!!