Avatar billede Slettet bruger
06. maj 2013 - 19:41 Der er 7 kommentarer

Problemer med fjernbetjening til TV

Hej.

Jeg har mistet min fjernbetjening til mit fjernsyn der er af mærket Prosonic, model: B32I57K.

Jeg har prøvet med flere forskellige universal fjernbetjeninger og en del forskellige koder. Jeg har endda købt en universal fjernbetjening der skulle programmeres over computeren, hvor man skulle gå ind og finde mærket og modellen, men mit TV fantes åbenbart ikke.

Jeg har skrevet mange mails frem og tilbage med en der arbejder som mellemled for producenten, og vi kom endelig frem til at de kunne sælge mig en ny fjernbetjening der ville passe. Men producenten svarer ikke det meste af tiden og siger at de har store problemer med leveringer af fjernbetjeninger?

Jeg tror at mit TV er en eller anden billig model der ikke er produceret ret mange af, for jeg kan ikke finde noget om den på nettet, og det er sikkert også derfor at universal fjernbetjeningerne ikke virker..

Mit spørgsmål er så om der er nogle der har et forsalg til hvad jeg kan gøre? Der er et USB-port i TV'et og har tænkt på om man kan få en fjernbetjening man kan koble til på den måde? Jeg ved det ikke, nogle forslag?? :)
Avatar billede jepzen Nybegynder
06. maj 2013 - 21:54 #1
Du kan kontakte Prosonic og høre dem ad:

http://www.prosonic.in/content/product_support.html

Du kunne også prøve at kontakte dem her:

http://www.koz.dk/category.php?id_category=42&gclid=CIWL24eggrcCFRTMtAodRRUA-A

www.koz.dk får topkarakter på Trustpilot:

http://www.trustpilot.dk/review/www.koz.dk

Så det var måske en mulighed.
Avatar billede jensenjs Juniormester
06. maj 2013 - 22:01 #2
Avatar billede finb Ekspert
06. maj 2013 - 22:53 #3
Dit tv hedder i virkeligheden noget andet, kig inde i tv'et
Avatar billede jensenjs Juniormester
07. maj 2013 - 09:45 #4
#3
Det er det jeg skrev Denver
Avatar billede finb Ekspert
07. maj 2013 - 09:53 #5
Selv om Denver lyder amerikansk,
kan det være lavet i Kina
Avatar billede jensenjs Juniormester
07. maj 2013 - 10:29 #6
At det er lavet i Kina/Korea, det er vi enige om :-)
Avatar billede awesomevilladsen Nybegynder
20. august 2013 - 22:02 #7
Hej, jeg har det samme tv altså B32I57K, jeg vil gerne bare vide om det er muligt at opdatere softwaren på tv'et.
Jeg har søgt lidt, men jeg kan ikke finde modellen på Devner's egen hjemmeside.