Avatar billede JESSEN87 Nybegynder
03. maj 2013 - 18:53 Der er 4 kommentarer

Banned ip adresse ?

Jeg har delt net med en ven og han er så blevet bannede fra hjemmeside via ip adressen og jeg bruger sammen side som ham og nu kan jeg ikke komme inden på side mere ?

Hvad kan jeg gøre ved det ? kan man evt. for ny ip adresse eller
har mit net fra Stofa hvis det kan hjælpe ?
Avatar billede gigi1 Nybegynder
03. maj 2013 - 19:34 #1
Prøv at slukke routeren/modemmet i ca. 2 min og tænd det igen.
Avatar billede NielsErikK Juniormester
03. maj 2013 - 19:54 #2
Ja hvis du har dynamisk IP tildeles du en ny efter et stykke tid, det kan godt være op til nogen timer du skal slukke.

Har du fast IP, så kan du sikkert købe ekstra IP hos din udbyder.
VPN forbindelser er også en mulighed for dig.
Ganske alm proxy servere.
TOR netværket.

Du har en del muligheder.
Avatar billede NielsErikK Juniormester
03. maj 2013 - 19:57 #3
Køber du en IP hos din udbyder, så hør efter en med et noget højere/lavere nummer (ikke en lige ved siden af), det er for du bedre kan "huske forskel" (man har lov at være underlig he he), find selv på evt andre undskyldninger.
Avatar billede JESSEN87 Nybegynder
03. maj 2013 - 20:05 #4
Har haft mit bredbånds modem slukket i en dag men kan stadig ikke komme inden på siden

tror ikke jeg har noget fast ip adresse men skal ikke gøre mig klog på det har ved bare jeg har mit net hos stofa :)

har prøvet med proxy men det virket ikke rigtig, kunne stadig ikke komme ind på siden måske mig der laver en fejl ?