Avatar billede bostuh Nybegynder
01. maj 2013 - 15:46 Der er 5 kommentarer

W3C validator

HTML VALIDATOR ERROR:

Error Line 130, Column 11: end tag for "DIV" omitted, but its declaration does not permit this

        </body>

You forgot to close a tag, or
you used something inside this tag that was not allowed, and the validator is complaining that the tag should be closed before such content can be allowed.

The next message, "start tag was here" points to the particular instance of the tag in question); the positional indicator points to where the validator expected you to close the tag.

Line 37, Column 9: start tag was here

            <div id="background3">

Jeg får denne fejl. Er der nogle som ved hvad det kan skyldes
Avatar billede olebole Juniormester
01. maj 2013 - 15:55 #1
<ole>

Ja, det skyldes en fejl i en kode, du ikke viser

/mvh
</bole>
Avatar billede bostuh Nybegynder
01. maj 2013 - 16:06 #2
<script type="text/javascript">
function suppleantCheckbox(state) {
if(state) {
document.getElementById("supp_valg").innerHTML='<td>Sup Valg år:</td><td><input type="text" name="svalg"></td>';
document.getElementById("supp_prio").innerHTML ='<td>Sup Prio:</td><td><input type="text" name="sprio"></td>';
}
else {
document.getElementById("supp_valg").innerHTML="";
document.getElementById("supp_prio").innerHTML="";
}
</script>

Error Line 93, Column 81: end tag for element "TD" which is not open

...valg").innerHTML='<td>Sup Valg år:</td><td><input type="text" name="svalg"></t...

The Validator found an end tag for the above element, but that element is not currently open. This is often caused by a leftover end tag from an element that was removed during editing, or by an implicitly closed element (if you have an error related to an element being used where it is not allowed, this is almost certainly the case). In the latter case this error will disappear as soon as you fix the original problem.

If this error occurred in a script section of your document, you should probably read this FAQ entry.

Jeg får fejl i denne stump kode? hvad kan det skyldes??
Avatar billede jokkejensen Novice
01. maj 2013 - 16:11 #3
"HTML VALIDATOR ERROR"

du viser javascript ? det skulle ikke ret gerne blive valideret. Desuden en helt anden fejl end den første ?

har du ikke et link ?
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
01. maj 2013 - 16:11 #4
Og spørgeren har læst det, der bliver foreslået: http://www.htmlhelp.com/tools/validator/problems.html#script ?
Avatar billede olebole Juniormester
01. maj 2013 - 16:20 #5
@jokkejensen: What? Jeg vil sandelig da håbe, validatoren brokker sig over den kode. Ellers er der da noget helt galt  =)

@bostuh: Prøv denne kode:

<script type="text/javascript">
function suppleantCheckbox(state) {
    if(state) {
        document.getElementById("supp_valg").innerHTML='<td>Sup Valg år:<\/td><td><input type="text" name="svalg"><\/td>';
        document.getElementById("supp_prio").innerHTML ='<td>Sup Prio:<\/td><td><input type="text" name="sprio"><\/td>';
    }
    else {
        document.getElementById("supp_valg").innerHTML="";
        document.getElementById("supp_prio").innerHTML="";
    }
</script>