Avatar billede SciXT3CH Nybegynder
27. april 2013 - 19:22 Der er 4 kommentarer

Kan man sætte et skærmkort oven på en CPU med et internt skærmkort?

Hej!

Jeg har en computer således;

- AMD Quad-Core A10-5700 Accelerated Processor 3.4 GHz (Kan nemt runde 3.9 GHz)

- AMD Radeon HD 7660D Internt skærmkort, 512 MBytes Dedikeret Memory.

- 1x2048 MBytes + 1x4096 MBytes RAM 1600 MHz Dual Channel.

- Windows 8 Pro 64 Bit.

- MEDION MS-7800 1.0 Motherboard.

- AMD A55/A60M FCH Chipset.

- AMD A55/A60M Southbridge.

- Fintek F71808A Lpcio.

- - - - - BIOS - - - - -

- Brand: American Megatreds Inc.

- Version: M7800W08.209

- Date: 11/02/2012

- - Graphic Interface - -

- Version: PCI-Express

- Link Width: x0    Max. Supported x0

Er det muligt at jeg kan montere et grafikkort oven på mit motherboard så jeg kører dual-graphics med det grafikkort jeg har i forvejen og hvis jeg sætter et nyt i?

Her er et billede af min computer indeni:
http://imgur.com/T6w6szJ
Avatar billede SciXT3CH Nybegynder
27. april 2013 - 19:23 #1
Mener; Kan man sætte et skærmkort oven på et motherboard med et internt skærmkort...
Avatar billede SciXT3CH Nybegynder
27. april 2013 - 19:32 #2
[IMG]http://i.imgur.com/T6w6szJ.jpg[/IMG]
Avatar billede brasso Forsker
27. april 2013 - 20:41 #3
Hvis jeg ser rigtig på billedet er der ikke et separat grafikkort i maskinen, men det ser ud som om der er en PCI Express sokkel på bundkortet. Dette betyder, hvis det er korrekt, at du fint kan sætte et grafikkort i maksinen, men jeg tror ikke du kan køre dualgraphics. da onboard grafikkortet normalt slås fra automatisk, når der detekteres et grafikkort i PCI Expres soklen.
Avatar billede SciXT3CH Nybegynder
27. april 2013 - 20:56 #4
Det er bare iorden #3 Brasso, og tak for hjælpen ;)