Avatar billede moabou88 Mester
25. april 2013 - 13:49 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

kan ikke bestemme, hvor jeg gemmer mine filer!!!!

når jeg fx bruger siden listentoyoutube eller andre hjemmesider til at hente musik fra jeg ikke selv bestemme hvor jeg vil gemme det..

normalt kommer der en gul boks frem for neden, hvor jeg jan klikke på gem som, og så vælge mappe..

det kan jeg ikke mere..

den begynder bare selv at downloade..  nederst i venstre hjørne kommer der en lille boks frem, hvor jeg kan følge med i hvor langt den er med at downloade..

ps det er musik jeg prøver at hente
Avatar billede sonalias Seniormester
25. april 2013 - 13:52 #1
Jeg går ud fra at du er skiftet fra IE / firefox til google chrome? Hvis det er tilfældet kan chrome indstilles på samme måde som din gamle bruger var, under indstillinger.
Avatar billede moabou88 Mester
25. april 2013 - 14:30 #2
jamen det er korrekt..
bruger chrome..

har kikket lidt under instillinger, men kunne ik helt finde ud af hvordan jeg gjorde...
Avatar billede sonalias Seniormester
25. april 2013 - 14:47 #3
Indstillinger / indstillinger, nede i bunden tryk "Vis avancerede indstillinger", scroll ned til Downloads og tryk i den lille tjek boks der hedder "Spørg, hvor enkelt fil skal gemmes, inden download begynder" :) Er lige så fræk at lave dette som et svar, men spørg bare hvis der er mere :)
Avatar billede sonalias Seniormester
25. april 2013 - 14:48 #4
indstillinger, indstillinger, scroll ned, tryk "vis avancerede indstillinger", scroll ned til "Downloads" og tryk i den lille tjek boks... :)
Avatar billede sonalias Seniormester
25. april 2013 - 14:49 #5
Eksperten der ikke lige fik opdateret sorry for double post (nu triple).
Avatar billede moabou88 Mester
29. april 2013 - 08:23 #6
PINLIGT...

forsår ikke jeg kunne overse, havde elles kikket der..

men 1000 tak