Avatar billede jonasvestergaard Nybegynder
24. april 2013 - 11:00 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Word 2010 sidefod vil ikke til bunds (evt ødelagt dokument)

Hej Eksperten!
Jeg er igang med at lave katalog, og har et problem med layoutet.
Hvis jeg åbner et nyt dokument, og sætter bundmargen lavt, og jeg sætter "sidefod fra bund" til 0 eller deromkring, kommer sidefoden til at være helt i bunden, som den skal. Men i det dokument jeg laver kataloget i, viser den, at sidefoden er helt i bunds, men når jeg skriver ud, er sidefoden cirka en cm oppe på siden.
Kan det evt. være dokumentet der er korrupt, siden det ikke er noget problem i andre dokumenter?
Hvad er den nemmeste løsning?
På forhånd tusind tak for hjælpen
(kører Windows 7, hvis det skulle være relevant)

Jonas
Avatar billede Lene Fredborg Ekspert
24. april 2013 - 12:15 #1
Er dokumentet sat til A4-format? Det, du beskriver, kunne forekomme, hvis dokumentet er sat til Letter-format, mens du udskriver på A4.
Avatar billede jonasvestergaard Nybegynder
24. april 2013 - 13:06 #2
Det løste mit problem. Tusind tak for hjælpen, og det hurtige svar :-)

Smider du et svar så jeg kan give dig point.
Avatar billede Lene Fredborg Ekspert
24. april 2013 - 14:00 #3
Velbekomme.