Avatar billede Slettet bruger
21. april 2013 - 23:24 Der er 1 kommentar

Fejl ved 'Indsæt Citat' i Word 2007

Hej

Mit problem er, at når jeg vil lave en reference,som at 'Indsæt citat' og 'administrere kilder', kan jeg ikke.
Jeg kan kun vælge 'søg i biblioteker' og det fungere ikke.

Jeg har ikke nogen/den rigtige typografi?

Jeg har søgt internettet og pc igennem.
Jeg har en opgave der venter og jeg er løbet tør for ideer og tålmodighed.

Kan i hjælpe?
Avatar billede Lene Fredborg Ekspert
22. april 2013 - 09:39 #1
Ifølge den information, jeg har kunnet finde på intenettet om problemet (søgning på engelsk), er det tilsyneladende et af de tilfælde, hvor problemet kan løses ved at afinstallere og geninstaller Office (afinstallering/geninstallering anbefales tit i situationer, hvor det ikke har nogen effekt). Se f.eks. de to sidste poster (Yves Dhondt, Benjamin Kirchner) i følgende tråd - måske det er tilstrækkeligt at finde visse filer og installere dem som beskrevet af Yves Dhondt):
https://groups.google.com/forum/?fromgroups#!topic/microsoft.public.word.docmanagement/pJtIguaHtVg