Jeg vil hører om nogen kan guide mig til at lave en popup formular, når jeg starter et nyt dokument op i word.?
Det er i forbindelse med, at når vi skriver tilbud, så skal der være muligt at skrive kundeadresse, samt overskrift og andre småting i den popup formular. Så de automatisk bliver sat ind i et tilbudsbrev. Har søgt rundt, og syntes ikke jeg bliver klogere.? Ved det kan laves, da flere større virksomheder bruger det i dag. :)
Teknologi, AI og forretning er i centrum på Computerworlds Cloud og AI Festival i København d. 18. og 19. september. Se hele programmet for den store konference om strategisk brug af Cloud og AI på: www.cloud-festival.dk
Det som jeg skal lave er følgende: Når jeg åbner et dokument i Word, eks tilbudsbrev skal der komme den boks op, hvori man skal skrive kundeadresse, kontaktperson osv. Der efter skal den boks automatisk sætte de oplysninger, ind i det tilbudsbrev som findes i Word. Tror måske jeg har taget munden lidt for fuld eller hvad? :)
Den metode, som jeg har anvendt for flere kunder er baseret på programmering i VBA. Det giver så et automatisk flow.
Måske er der andre forslag..
Synes godt om
Ny brugerNybegynder
Din løsning...
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.