Avatar billede HenrikJeppesen1 Nybegynder
16. april 2013 - 08:24 Der er 6 kommentarer

Hjælp til at lave en popup formularer.

Hej

Jeg vil hører om nogen kan guide mig til at lave en popup formular, når jeg starter et nyt dokument op i word.?

Det er i forbindelse med, at når vi skriver tilbud, så skal der være muligt at skrive kundeadresse, samt overskrift og andre småting i den popup formular. Så de automatisk bliver sat ind i et tilbudsbrev. Har søgt rundt, og syntes ikke jeg bliver klogere.? Ved det kan laves, da flere større virksomheder bruger det i dag. :)

/Henrik
Avatar billede supertekst Ekspert
16. april 2013 - 14:12 #1
Ja - det kan konstrueres i VBA. Har du kendskab til dette?
Avatar billede HenrikJeppesen1 Nybegynder
16. april 2013 - 19:12 #2
Nej kender ikke til det. Findes der en guide, hvordan man laver dem i det.?
Avatar billede HenrikJeppesen1 Nybegynder
16. april 2013 - 21:16 #3
Det som jeg skal lave er følgende: Når jeg åbner et dokument i Word, eks tilbudsbrev skal der komme den boks op, hvori man skal skrive kundeadresse, kontaktperson osv. Der efter skal den boks automatisk sætte de oplysninger, ind i det tilbudsbrev som findes i Word. Tror måske jeg har taget munden lidt for fuld eller hvad? :)

/Henrik
Avatar billede supertekst Ekspert
16. april 2013 - 22:44 #4
Du skal have nogen til at konstruere det for dig..
Avatar billede HenrikJeppesen1 Nybegynder
17. april 2013 - 08:26 #5
Ok. Det er ikke noget man selv kan lære? Eller skal det hele skrives i script?
Avatar billede supertekst Ekspert
17. april 2013 - 08:35 #6
Den metode, som jeg har anvendt for flere kunder er baseret på programmering i VBA. Det giver så et automatisk flow.

Måske er der andre forslag..