Avatar billede heyn Nybegynder
11. april 2013 - 10:28 Der er 1 løsning

Tekst i variabel istedet for i terminal.

Hej Eksperter

Jeg har ikke rodet med C++ i ca 15 år, og da slet ikke med C. Jeg har holdt mig til PHP.

Kort og enkelt. Hvordan får jeg følgende udskrift til terminalen til i stedet at blive gemt i en variabel

printf("flxCardTransaction rc = %s, error = %s\n", getErrStr(rc,flxReturnStr),getErrStr(error,flxErrorStr));

Den skal altså i stedet gemmes i

char* en_tekst;

Det skal være i C, og jeg kører Linux.

Med venlig hilsen Christian
Avatar billede heyn Nybegynder
11. april 2013 - 13:18 #1
Jeg fandt af at problemet var forkert formuleret og oprettede et nyt spørgsmål