Avatar billede joki Juniormester
22. marts 2013 - 08:26 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Double som input parameter

Hej

Jeg har denne stored proceduere. Jeg får fejl ved brug af double som input parameter???

ALTER PROCEDURE [dbo].[add_customer](@para_customer_user_id uniqueidentifier, @para_customer_name NVARCHAR(50),
@para_customer_street NVARCHAR(100),@para_customer_street_no NCHAR(10), @para_customer_zip NCHAR(10),@para_customer_phone Double)
AS
BEGIN

SET NOCOUNT ON;

INSERT INTO customer_table (customer_table_aspnet_users_userid_set,
customer_table_name,customer_table_street,customer_table_streetnumber,
customer_table_zipcode_table_zip_set, customer_table_phone)
VALUES(@para_customer_user_id ,@para_customer_name,@para_customer_street,@para_customer_street_no,@para_customer_zip,@para_customer_phone)

END
Avatar billede HenrikSjang Nybegynder
22. marts 2013 - 08:53 #1
Der er ikke en data type i SQL Server som hedder "double". Det hedder enten float eller decimal(x,y), hvor x angiver længden, og y præcisionen. Dvs en decimal(5,2) vil kunne indeholde tal på formen aaa,bb.
Avatar billede arne_v Ekspert
22. marts 2013 - 14:06 #2
C# float, Java float, C/C++ float = SQLServer REAL

C# double, Java double, C/C++ double = SQLServer FLOAT

C# decimal, Java BigDecimal = SQLServer DECIMAL og NUMERIC
Avatar billede joki Juniormester
29. maj 2013 - 14:18 #3
Beklager det sene svar. Smider du et svar
Avatar billede arne_v Ekspert
29. maj 2013 - 14:55 #4
svar
Avatar billede arne_v Ekspert
30. juli 2013 - 05:25 #5
saa mangler du bare at acceptere