Avatar billede Slettet bruger
21. marts 2013 - 07:41 Der er 4 kommentarer

Indholdsfortengelse - lige højremargen

Hej,

Når jeg laver en indholdsfortegnelse i Word 2007 får jeg ikke en lige højremargin. Sidetallet for de afsnit, der har "overskrift 1" er rykket længere til venstre end dem med "overskrift 2".

Nogen, der kan hjælpe?!
Avatar billede finb Ekspert
21. marts 2013 - 07:52 #1
Ja, det opfattes som under-afsnit.
Slå punkt-opstilling fra.
Prøv at søge i word efter "udpunktering"
Avatar billede Slettet bruger
21. marts 2013 - 09:03 #2
Hej,

Jeg har søgt efter udpunktering, men det har ikke givet noget resultat i Word online hjælp.
21. marts 2013 - 09:15 #3
Der findes en typografi for hvert niveau i indholdsfortegnelsen, som styrer layoutet.

Det er afsnitsformateringen i disse typografier, der skal ændres så højremargenen bliver ensartet.
Avatar billede Slettet bruger
21. marts 2013 - 09:18 #4
Det er vist for langhåret for mig. Jeg lader den stå med ulige højremargin.