Avatar billede MorpheusDK Nybegynder
18. marts 2013 - 23:56 Der er 3 kommentarer

Datamatiker Udfordringer

Hej alle, hvilke programmerings sprog vil man støde på, og hvad kunne man evt. lære sig op i hvis man kunne tænke sig at være Datamatiker? :-)

Tak på forhånd.

MorpheusDK
Avatar billede arne_v Ekspert
19. marts 2013 - 01:06 #1
Saa vidt jeg ved saa kraever datamatiker ikke at man kan programmere ved optag - det laerer du.

De datamatikere jeg kender har laert Java, C#, PHP og C.
Avatar billede Slettet bruger
19. marts 2013 - 01:17 #2
Avatar billede magic-mouse Novice
20. marts 2013 - 14:37 #3
Da jeg tog min datamatiker gik det ikke så meget ud på at lärer sig et programmerings sprog.

Men mere at lärer sig at programmere.

Man lärer arkitektur, metoder, "patterns" og andre metoder til at udvikle, samt en basis projektlednings uddannelse.