Avatar billede Matekick Nybegynder
18. marts 2013 - 20:15 Der er 1 kommentar

Bedste booking System

Hej alle sammen.

Jeg håber meget at i kan hjælpe mig ud af min kattepine.

Jeg er igang med at lave et website, hvor jeg dertil skal have en kalender.

Min klient, ønsker en del features:
- Facebook integration
- Ical integration
- Måneds visning
- Detail Visning (Gerne hertil billeder og evt. youtube video)
- Booking selvfølgelig.
- Betaling ved booking.
- Email bekræftelse
- Evt. Sms bekræftelse (men ikke nødvendig)
- Kunde database (Til nyhedsbreve m.m.)

Jeg gik i gang med at prøve at bruge nogle Joomla moduler, da siden er opbygget i Joomla, men synes simpelthen ikke at jeg har kunne finde nogle som opfylder mine behov, og bliver for kompleks at redigere dem, til at kunne bare 90% af tingene.

Så derfor er jeg begyndt forfra, og håber at kunne finde nogle eksterne booking firmaer, som tilbyder booking kalendere, hvor man kan leje sig ind.

Jeg kan finde en masse fede Amerikanske, f.eks:

https://uk.bookingbug.com/features/
- Virker til at fungere, problemet er bare placeringen, og der er nogle design problemer, og så understøtter de ikke dansk sprog endnu.

Har også fundet mange danske, men jeg synes at mange af dem er ret begrænset, blandt andet Supersaas og timecenter.

Nogle herinde, som har erfaring med nogle gode booking hjemmesider, så må i meget gerne dele :)
Avatar billede finb Ekspert
19. marts 2013 - 00:14 #1
tamigo.dk