Avatar billede skaarup75 Nybegynder
13. marts 2013 - 14:12 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Vis dynamisk genereret billede fra anden side på ens egen side?

Hej

Jeg har et solcelleanlæg, som uploader data til en solcelleportal, så man kan holde øje med produktionen på nettet. Jeg kunne godt tænke mig at vise nogle af graferne på min egen hjemmeside og har spekuleret over, om det overhovedet vil kunne lade sig gøre.

Her er et direkte link til mit anlæg på portalen: http://www.piko-solar-portal.de/PlantViewcharts.aspx?plantId=070fddf9-2422-4b76-9d06-ac72fce31bcf

Jeg kunne godt tænke mig at vise dags, uge og månedsgrafen direkte på min egen side, men kan man overhovedet opsnappe URL'en, når det er dynamisk genererede billeder?

Jeg har været ude i noget med en iframe, men den skulle i så fald kun vise nederste højre side af siden og det kan man vel heller ikke umiddelbart?

Jeg håber inderligt at nogen kan hjælpe.

Mvh. Claus
Avatar billede olebole Juniormester
13. marts 2013 - 17:22 #1
<ole>

Kan en browser finde URL'en, skulle det vel være muligt, men hvordan kan man ikke sige noget om uden at kunne se et eksempel på den side, vi ikke kan logge ind på  =)

Prøv at kontakte firmaet bag og spørg, om du ikke kan få adgang til et feed med de pågældende billeder. Så slipper du også udenom ophavsretsproblemer

/mvh
</bole>
Avatar billede skaarup75 Nybegynder
26. august 2013 - 12:20 #2
Lukket