Avatar billede Guitarist Novice
06. marts 2013 - 20:25 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Ny hjemmeside

Hej

Jeg går med tanker om at lave min hjemmeside 100% om... og jeg er desværre ikke ret skarp i det design mæssige del :)

Min plan er, at der skal laves nyt design og logo, som også kan gå igen, når jeg sender mails ud. Så det hele kommer til at spille sammen.

Jeg har desværre ikke de store penge at smide efter projectet, men 3-500 kr. kan jeg godt finde, hvis designet er fedt.

Det er designet jeg søger, da jeg godt selv kan kode i ASP... Men selvfølgelig.. jo mere enkelt jo bedre :)

Min tanke for designet er, at det skal være et lyst design (hvide farver osv)

Men smid et bud :)

Hjemmesiden som den ser ud nu : www.thomasknielsen.dk
Avatar billede lava Nybegynder
06. marts 2013 - 21:20 #1
Hej Thomas
For 3-500kr er der nok ikke mange professionelle designere der vil tegne så meget som en streg i photoshop :)

Du skal ud på det store internet og finde en løsning.

Det kunne være:
http://99designs.com/
Hvor du kan få designere til at komme med oplæg til dig du så kan købe, min erfaring siger min 1000 us dollars for at få de rigtige op af stolen.
Det er dog gratis at oprette en auktion, men du skal betale hvis du vil have designet....
Der findes flere ala denne.

Anden mulighed er at finde et template site og købe sådan en, her er dit budget måske mere passende, men så for du også en side der måske/måske ikke ligner en andens.
www.youtheme.com er rigtige seje til joomla og wordpress.
Det er dog php som backend, men du skal reelt ikke kode noget som helst bare installere og skrive din tekst.
Der findes mange webhoteller der kan levere komplette joomla installationer bare du putter et par kroner i.
www.i123.dk, www.redhost.dk osv.

Rigtigt unikt design koster desværre masser af penge.

/lava
Avatar billede Guitarist Novice
07. marts 2013 - 08:22 #2
Hej

Ja.. du har nok ret.. men chancen skulle jo tages :) ..
Det kunne jo være der sad en ny-uddannet person, som mangler lidt referencer :)

Og mange tak for dine links

/Thomas
Avatar billede Slettet bruger
07. marts 2013 - 09:24 #3
Hvis det skal være Wordpress-baserede færdige temaer er her nogle gode links også:

http://www.woothemes.com/product-category/themes/
http://www.templatemonster.com/wordpress-themes.php

Den sidste har også til mange andre CMS end Wordpress.
Avatar billede Simon Jensen Novice
14. marts 2013 - 10:39 #4
Hej Thomas,

Jeg vil ligeledes anbefale Wordpress, hvis du har et begrænset budget. Det er rigtig mange gratis temaer og selv de pænere koster sjældent mere end 60-70 dollars.

Og så har du fortsat et par hundrede kroner, til at få lavet diverse justeringer.
Avatar billede Guitarist Novice
19. marts 2013 - 19:05 #5
Tak for jeres svar...
Giv et svar, så jeg kan give mine point ud *G*
Avatar billede Simon Jensen Novice
19. marts 2013 - 22:17 #6
Installer Wordpress på dit domæne og vælg mellem de mange gratis designs, ellers køb et flot theme for ca. 300 DKK.

Der er allerede givet links til gode sider, hvor du kan finde et fedt theme.

Logo har du selv mulighed for at lave via online services/sider, såfremt du ikke ønsker at bruge penge på det.

Held og lykke med det.