Avatar billede daniar Nybegynder
05. marts 2013 - 17:53 Der er 1 kommentar

Dokumentoversigt i Word, tabeller

Jeg håber, at nogen af jer kan hjælpe mig.

Sagen er den, at jeg har flere dokumenter, som fylder mange sider, og derfor vil jeg gerne bruge Words dokumentoversigt, så jeg hurtigere kan springe rundt i dokumentet.

Jeg ved, at man skal markere de punkter, som man gerne vil have i dokumentoversigten, med typografien "Overskrift". Alt tekst i dokumenterne er inden i tabeller, og det vil også sige, at overskrifterne er inden i selve tabellerne. Problemet er, at Word virker til at overse de overskrifter, som er inden i selve tabellerne, og som følge af det, fremgår disse overskrifter ikke af dokumentoversigten.

Er der nogen, som har nogle forslag til, hvad jeg kan gøre? Jeg vil nemlig gerne beholde teksten og dermed overskrifterne i mine dokumenter i tabeller, da det er mere praktisk. Men jeg vil også gerne have dokumentoversigten til at virke :)
Avatar billede stefanfuglsang Juniormester
12. december 2013 - 15:19 #1
ved ikke... kan du i stedet indsætte en indholdsfortegnelse?
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
Tag et kursus i Word og øg effektiviteten

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester