Avatar billede ultimatew Nybegynder
27. februar 2013 - 14:24 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Popup outlook.

Hejsa,

Den her er lidt svær om det er Exchange eller Outlook :)

Får denne popup, når outlook åbnes.

http://i56.tinypic.com/2vjsdc5.png

Denne Event er fanget på en klient maskine, men ikke alle der får den.
The Kerberos client received a KRB_AP_ERR_MODIFIED error from the server exchange$. The target name used was exchangeMDB/exchange.hesehus.dk. This indicates that the target server failed to decrypt the ticket provided by the client. This can occur when the target server principal name (SPN) is registered on an account other than the account the target service is using. Please ensure that the target SPN is registered on, and only registered on, the account used by the server. This error can also happen when the target service is using a different password for the target service account than what the Kerberos Key Distribution Center (KDC) has for the target service account. Please ensure that the service on the server and the KDC are both updated to use the current password. If the server name is not fully qualified, and the target domain (CONTOSO.DK) is different from the client domain (CONTOSO.DK), check if there are identically named server accounts in these two domains, or use the fully-qualified name to identify the server.

Exchange 2010 nyeste SP og Patch lvl.
Outlook 2010, alle updates.
AD 2003

Vdirs afprøvet reset, alle urls gennemgået.

Meget åben for forslag til en løsning.
Avatar billede jensenjs Juniormester
27. februar 2013 - 15:08 #1
Nu er det efterhånden nogle år siden for mig, men så vidt jeg husker har det noget med synkroniseringen med en exchange server at gøre.
Jeg må indrømme at det er lidt tåget nu.

Prøv om du kan finde hjælp i dette.
http://help.outlook.com/140/hh292586.aspx
Avatar billede ultimatew Nybegynder
05. marts 2013 - 15:20 #2
Startet en ticket ved MS.
Avatar billede jensenjs Juniormester
05. marts 2013 - 16:41 #3
Godt du fik det løst
Avatar billede ultimatew Nybegynder
06. marts 2013 - 10:09 #4
Dsv. ikke løst endnu, men MS er på sagen, så forhåbentligt bliver den løst .)
Avatar billede jensenjs Juniormester
06. marts 2013 - 11:02 #5
OK, ked af jeg ikke kunne være til mere hjælp.
Den med contoso kender jeg efterhånden til hudløshed :-)
Det er MS faste firmanavn ved undervisning og tests.
Jeg havde utallige eksempler til min MCSE undervisning og ved test/eksamenier.

Fordi jeg har trukket mig tilbage, har jeg ikke mere brug for Outlook, som altid har irriteret mig, som IT-Pro har det været et godt redskab, med mange funktionaliteter.
Men til privat brug er det bloatware.

Privat bruger jeg Thunderbird Portable til flytbare medier, USB osv. da jeg ikke behøver lave den samme opsætning på mine maskiner, jeg kan alligevel ikke læse post på mere end en maskine ad gangen.
Kun en gang i mellem lige kopierer mappen til mis sikkerhedslager.