Avatar billede MagnusB Nybegynder
18. februar 2013 - 15:49 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Gaming PC

Skal til at have en ny Gamer
Har kigget på sharkgaming og komplett og mm-vision
Har omkring 7000 kr til den
Hver hjemmeside har mindst en mulighed.
Hvad er det bedste valg

150 P hvis nogen vil tage sig tid til at kigge hardwared igennem.

Tak på forhånd -MagnusB
Avatar billede NielsErikK Juniormester
18. februar 2013 - 16:35 #1
Avatar billede MartinDenFørste Juniormester
18. februar 2013 - 17:14 #2
#1 har du husket at medregne windows? for så bliver det over 8000...
Avatar billede NielsErikK Juniormester
18. februar 2013 - 17:29 #3
Naturligvis har jeg ikke medregnet hverken windows eller en OBH brødrister, da der ikke er ytret ønske om nogen af delene. ;D
Avatar billede NielsErikK Juniormester
18. februar 2013 - 17:32 #4
Jeg kunne jo også begynde at gætte på om der skulle være en skærm/mus/tastatur osv osv med.
Avatar billede MagnusB Nybegynder
18. februar 2013 - 21:19 #5
Prisen er kun for selve pc'en og jeg har en disc med windows 7

Nielserikk: er topdata bedre til prisen?
Avatar billede NielsErikK Juniormester
19. februar 2013 - 00:33 #6
Konkurrencen er tæt, men topdata er i hvert fald godt med i opløbet.

Læg særligt mærke til der er blevet plads til et GTX 670!!
(de er ikke helt billige)

De vigtigste specifikationer (som er ganske gode)...

* INTEL i5 3570K 3.4GHZ (3.8GHZ TURBO) UNLOCKED (OC READY)
* ASUS P8Z77-V LX KVALITETS BUNDKORT, USB3.0, SATA6G (OC READY)
* GTX670 2GB DDR5 (ET AF VERDENS HURTIGSTE SINGLECORE GRAFIKKORT)
*** ENTEN ASUS DCII ELLER EVGA, VI BRUGER IKKE ALM. REFERENCE KORT ***
Avatar billede NielsErikK Juniormester
19. februar 2013 - 00:42 #7
Jeg kan også godt li de giver 2 års garanti mod lovens 6 måneders garanti og 18 måneders reklamationsret.
(garanti stiller dig bedre end reklamationsret)
Avatar billede MagnusB Nybegynder
19. februar 2013 - 08:25 #8
Så hvis det var dig havde det blevet topdata?
Avatar billede NielsErikK Juniormester
19. februar 2013 - 13:25 #9
Jeg ville ikke betænke mig på at handle der, på den anden side er jeg ikke deres loyale kunde, ser jeg et bedre tilbud et andet sted, så er det der jeg slår (henviser) til.

Prisen på den pc jeg tidligere i tråden linkede til er ok, komponenterne er gode, dem jeg citerede er komponenter jeg kunne ha anbefalet en selvbygger der ønsker kvalitet uden at betale alt for meget.

Hvis nogen kan smide et link til en anerkendt forhandler der kan tilbyde samme stumper til en lavere pris, show me. :-)
Avatar billede NielsErikK Juniormester
23. februar 2013 - 05:15 #10
Et svar til mulig lukning af spørgsmålet.
Avatar billede MartinDenFørste Juniormester
28. februar 2013 - 18:19 #11
SHARKGAMING!!!
Avatar billede NielsErikK Juniormester
28. februar 2013 - 20:46 #12
Nix Martin0108 for dem tjekkede jeg den dag, jeg linkede til den nu udsolgte pc hos Topdata.
Deres GFX var bla. langsommere.
Avatar billede NielsErikK Juniormester
28. februar 2013 - 20:51 #13
** De har den retur, men nu til en højere pris.
Avatar billede NielsErikK Juniormester
28. februar 2013 - 21:06 #14
Jeg har lige tjekket Shark, selv med deres nedsatte pris til i morgen, kan de ikke slå ydelsen på Topdate (selv ikke efter Topdata har hævet prisen) når vi taler pc til omkring 7000 kr. !!

Om deres 9200 kr. pc kan holde skansen, må stå sin prøve når og hvis der kommer et spørgsmål i den kategori.