Avatar billede koppelgaard Praktikant
17. februar 2013 - 10:45 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Html table i asp.net

Jeg har et table 2 celler bred og 1 celle  høj.
I højre celle har jeg et kort.
I venstre noget tekst
Teksten står i midten af cellen.
Jeg vil gerne have teksten i venstre celle til at starte fra toppen af cellen.

Min eneste nuværende løsning er at indsætte hvid tekst under den rigtige tekst - men det virker på mig som en tåbelig løsning
Avatar billede keysersoze Guru
17. februar 2013 - 12:01 #1
benyt CSS;

vertical-align: top;
Avatar billede koppelgaard Praktikant
17. februar 2013 - 14:02 #2
1000 tak for dit svar - herligt med et hurtigt svar:)

Jeg er HELT NY i html og css.
Startede i fredags.
Jeg går udfra at det er i styles\site.css jeg skal ændre - men hvor?
Avatar billede keysersoze Guru
17. februar 2013 - 14:18 #3
Det er der ingen der kan svare på ud fra din oplysninger du giver - enten kan du sætte det inline på din td med style="vertical-align: top;" eller også er du nødt til at definere hvordan du vil ramme din table, fx ved at give den et id og så i din .css skrive

ditid.table td { vertical-align: top; }
Avatar billede koppelgaard Praktikant
17. februar 2013 - 15:03 #4
Fint det virker!
og undskyld jeg er upræcis. Evnerne er ikke så store  :-(
Avatar billede keysersoze Guru
17. februar 2013 - 15:25 #5
og så var mit svar vist også en smule skævt - skulle have været

#ditid td { vertical-align: top; }