Avatar billede mellin81 Nybegynder
30. januar 2013 - 16:10 Der er 6 kommentarer

HJÆLP! kan ikke logge mig på min computer

Hejsa alle søde hjælpere... kan ikke helt finde den rigtigt katogori til mit spørgsmål, prøver her :)

Død og pine... min PC afviser mit password når jeg prøver at logge mig på og der er ingen ekstraveje på siden... ingen  valg af administrator, der er er kun denne vej ind via min kode (som ikke virker)

Igennem et års tid (efter et cola-i-tastatur-uheld) har den i perioder opført sig ustabilt, den har fortaget sig ting, som udefra set virker som om den var blevet overtaget af en anden... men så har den fået lidt ro og jeg har slukket og tændt og så var den klar igen.

NU virker det som om den har overtaget min brugerkonti og ændret mit password, hvad søren gør jeg og er det overhovedet muligt at fikse.. ?? er virkelig desperat, det er jo hele mit liv der ligger derinde!!
30. januar 2013 - 16:32 #1
30. januar 2013 - 16:33 #2
Er det en SERVER ? Det er den kategori du har valgt  ;-)  ?

---

Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, Win8, WIN8, OS/2, Unix, Linux, ... ?
Avatar billede mellin81 Nybegynder
30. januar 2013 - 17:07 #3
Hehe...ej men altså jeg er jo ikke så it kyndig ;)

Og prøver jeg styresystemer-generelt bliver jeg spurgt: 'Passer denne beskrivelse på dit spørgsmål?:
- Generelle spørgsmål f.eks. vedr. bedste valg af styresystem.

-tænker at mit spørgsmål er jo ikke om hvad jeg skal vælge af systemer, men et problem med det jeg har

Så Hvad skal jeg gøre? Styresystem-genrelt er det svaret?
Styresytem
Avatar billede 220661 Ekspert
30. januar 2013 - 19:59 #4
For mig er det i orden. Det er bedre end den første kategori du brugte ;-)
Hvilket styre system kører den?
Bærbar/stationær?
Avatar billede mellin81 Nybegynder
30. januar 2013 - 23:53 #5
Tak :)

Det er en hp dv6 bærbar med windows7

-Den har før selv fiflet rundt med bogstaverne, men ikke så alvorligt
-Har dog altid kunnet bruge skærmtastatur, men selv dette virker ikke, eller dvs. jeg kan jo faktisk ikke SE på skærmen, hvad den skriver, fordi det er et password hvor bogstaverne bliver til  *******
Så for mig virker det som om den har ændret mit password.. lidt freaky!
Avatar billede 220661 Ekspert
31. januar 2013 - 07:47 #6
Kan forstå du har haft et uheld med Cola i tastaturet.
Er det stadig monteret i pc og du bruger et usb tastatur nu?
kører du med 2 tastaturer kan det defekte måske skrive noget du ikke selv har styr på.