Avatar billede Lund-Lemvig Nybegynder
29. januar 2013 - 21:59 Der er 1 løsning

zyxel P-2601HN-F1 problem med port 80

Hej. Jeg har i mange år været kunde hos Telmore, da de nu dropper internettet fik vi automatisk Fullrate med ovenstående router.
Den giver mig grå hår da jeg aldrig har rodet med andet end min gamle LevelOne FBR 1418 router så jeg mangler hjælp.
Sagen kort. Jeg har en pc der kører 24/7 med en del vejr software/camera software, et af programmerne kan tilgå`s udefra via port 80 og her kommer mit problem. Jeg kan ikke få lov at oprette en regel under NAT i Zyxel fordi den skriver port 80 benyttes af konfigurationsprogrammet til routeren (noget i den stil).
Hvordan får jeg tacklet det problem, jeg vil helst beholde port 80 på den pc + de 3 kameraer der også kører port 80.
Gerne et udførligt svar da jeg slet slet ikke er specialist i routere.
Avatar billede Lund-Lemvig Nybegynder
28. februar 2013 - 15:27 #1
lukket