Avatar billede spaceweek Nybegynder
25. januar 2013 - 23:35 Der er 7 kommentarer

LEDER EFTER: Et godt program til at lave hjemmesider (non code)

Hej alle sammen!

Jeg leder efter et nemt program til at lave hjemmesider. Jeg tænkte på et program som man kan loginforms med også, så man ikke skal ind på programmet og hele tiden opdater. Et nemt program som kan lave fedt design som man kan logge ind fra. Ligesom noget open source. Jeg vil bare helst ikke rode med koder.
Avatar billede spaceweek Nybegynder
25. januar 2013 - 23:37 #1
Lidt som når man logger ind fra wordpress. Det er hvis man nu skal bruge det til kunder. Så nytter det ikke at man SKAL have programmet for at opdater siden. Og det programmer jeg køre på lige nu, jeg ikek er helt tilfreds med er Xara Web Designer MX
Avatar billede sinumsen Nybegynder
25. januar 2013 - 23:44 #2
Mit første bud var netop wordpress og du nævner det også selv.. Hvorfor ikke bare vælge wordpress? Nu du tilsyneladende ikke vil dette, så vil det være cool med lidt infor om hvad det er du ønsker af funktionalitet som wordpress ikke har..
Avatar billede spaceweek Nybegynder
25. januar 2013 - 23:46 #3
Koder...
Avatar billede sinumsen Nybegynder
25. januar 2013 - 23:51 #4
Du skal jo netop ikke kunne koder når du bruger wordpress. Efter setup som tager 2 minutter, så skal du ikke tænke mere på koder.
Avatar billede spaceweek Nybegynder
25. januar 2013 - 23:53 #5
Jo til at redigere i de forskellige templates?
Avatar billede sinumsen Nybegynder
25. januar 2013 - 23:59 #6
Hvis du vil have funktionalitet som wordpress, ikke kan finde en eneste template der passer til dit formål, brugerlogin osv, så tror jeg ærligt taget ikke der findes noget program der kan varetage dine behov.
Avatar billede Slettet bruger
26. januar 2013 - 09:59 #7
Wordpress er det meste simpel system du overhovedet kan bruge.
Ellers prøve Drupal eller Joomla.