Avatar billede larve2 Nybegynder
23. januar 2013 - 14:04 Der er 6 kommentarer

genbruge tekstelementer i rapport

Hej

Arbejder med rapporter i Word 2010. Har fx standardrapport som skabelon og indsat koder så den målrettes konkret projekt. Har brug for at kunne udvælge tekst eller sektioner fra "bruttorapporten".
Ex:
Bruger vælger:
brolægning
facadearbejde
maling

og skal så fra det samlede dok finde fx:
risiko ved brolægning
tekniske hjælpemidler facade
afspærring område maling

så kun de udvalgte områder vises i det konkrete dok.
Avatar billede supertekst Ekspert
19. februar 2013 - 09:28 #1
Har du fundet en løsning?
Avatar billede larve2 Nybegynder
22. februar 2013 - 07:24 #2
Hej supertekst
Nej egentlig ikke. Har oprettet en række bogmærker og lavet ref koder , men ville gerne have en art "tænd og sluk" for dele af rapporten, afhængig af brugers valg eller afkrydsning
Avatar billede supertekst Ekspert
22. februar 2013 - 08:39 #3
Hej larve2

Har konstrueret noget der ligner til en af mine kunder, hvor man vi VBA
kunne afmærke de ønskede elementer i en Userform (programmeret dialogboks) og så sammensætte et tilbud på basis af dette.

Selve basisteksten var opdelt i en række tabeller, der så blev valgt til/fra.

PS: Svar anvendes kun af forslagsstiller når denne har en løsning. Anvend kommentar til replikker.
Avatar billede larve2 Nybegynder
23. maj 2013 - 07:35 #4
Du får 100 point og jeg lukker spm
Avatar billede supertekst Ekspert
23. maj 2013 - 08:26 #5
Så lægger jeg et svar..
Avatar billede supertekst Ekspert
23. maj 2013 - 08:27 #6
PS: Dit spørgsmål kan "kun" give 30 p.