Avatar billede Nordsten Nybegynder
23. januar 2013 - 10:07 Der er 5 kommentarer

HP printer

Har lige fået ny computer - Acer M 1930 - min printer er en HP Photosmart all-in-one B109n. Jeg har installeret printeren og den udskriver som den skal, MEN printeren forsvinder igen og så kan jeg begynde forfra d.v.s. alt der har med HP at gøre skal fjernes fra computeren før jeg kan installere igen. Har på fornemmelsen det sker når computeren er lukket ned, men der var aldrig problemer med den gamle computer (den var sammensat af dele fra forskellige computere) selv om den var slukket ved stikkontakten, så "tabte" den aldrig printeren. Det er ret så irriterende, det er hver eller hveranden dag jeg skal igennem det cirkus så jeg håber jeg kan få hjælp herigennem.
Avatar billede Nordsten Nybegynder
23. januar 2013 - 10:14 #1
Glemte at skrive Windows 7 - 64 bit. Hilsen Nordsten
Avatar billede komsam Juniormester
23. januar 2013 - 10:47 #2
Hej er dette prøvet: Problem
Efter installation af printeren på et netværk slukker du og tænder derefter for computeren, hvorefter printeren mister funktionalitet. Produktet kan ikke længere udskrive, og printerikonet forsvinder fra menuen Enheder og printere i Windows 7 (64-bit).
HP har udsendt en kritisk opdatering til løsning af et problem med netværksforbindelsen med HP-driveren til Windows 7 (64-bit) til din printer.
Løsning: Hent og installer en softwareopdatering
Følg disse trin for at downloade og installere opdateringen.
Klik på dette link, Windows 7 kritisk opdatering for at forbedre netværksforbindelsens pålidelighed .
Klik på Download . Der åbnes et vindue med mulighed for at køre eller gemme filen.
Klik på Kør . Følg anvisningerne på skærmen for at installere opdateringen.
Bemærk:Denne opdatering gælder kun eksisterende printerinstallationer. Opdateringen kan ikke bruges til grundlæggende installation af enheden. "tappet fra HP support"
Avatar billede Nordsten Nybegynder
23. januar 2013 - 16:28 #3
Hej igen. Fandt opdateringen og installerede den, så nu er jeg lidt spændt på om problemet et løst. Vil vende tilbage om en uges tid og meddele om det har hjulpet. Er det kun HP der er problemer med, for så vil jeg da anskaffe mig et andet mærke (hvis jeg stadig har problemet) Hilsen Nordsten.
Avatar billede NielsErikK Juniormester
23. januar 2013 - 20:11 #4
Alle mærker kan løbe ind i den type problemer og måtte udsende en opdatering.
Der hvor du bør være kritisk er, når firmaer IKKE får udsendt nødvendige opdateringer.
Avatar billede komsam Juniormester
23. januar 2013 - 20:34 #5
Ja enig med #4. Mit indtryk af HP produkter er faktisk fint, taler af erfaring. Håber det er lykkedes også for dig.