Avatar billede mjdigital Nybegynder
16. januar 2013 - 22:23 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Unable to load the specified metadata resource

Hejsa Alle. :)

Jeg er ved at lave noget Entity -> jSon og fungere perfekt lokalt!

Men når jeg smider det online får jeg følgende fejl:

Unable to load the specified metadata resource

Her er min funktion som ender med at give det.

var rSet = dbEntities.ResturantSet.Where(x => x.Id == ID).Single();

return JsonConvert.SerializeObject(rSet, Formatting.Indented,
                              new JsonSerializerSettings
                              {
                                  ReferenceLoopHandling = ReferenceLoopHandling.Ignore
                              });

Håber der er en kløgtig person herinde der kan hjælpe mig med at fejlsøge det :)

ps. Har prøvet at oprette mit model layer på ny.
Avatar billede janus_007 Nybegynder
16. januar 2013 - 23:33 #1
Må jeg spørge hvorfor du skal konvertere til json?
Avatar billede mjdigital Nybegynder
16. januar 2013 - 23:57 #2
Ja må du godt :) Jeg laver et datalag fra en Azure database til iOs, windows og Android.

Så hellere retunere et jSon objekt end at give direkte adgang til databasen.

Fungere perfekt lokalt som sagt, men så snart jeg smider op på serveren kommer fejlen. Nogle ide? :)
Avatar billede mjdigital Nybegynder
17. januar 2013 - 14:10 #3
Jeg har prøvet at køre ilspy på min DLL for at tjekke navnet under Resources, dog er de korrekte.
Avatar billede mjdigital Nybegynder
17. januar 2013 - 14:40 #4
Fik fundet fejlen :) GIT drillede den!