Avatar billede carlhindsgaul Nybegynder
11. januar 2013 - 15:08 Der er 2 kommentarer

Konstante Lag Spikes???

Hejsa, jeg har konstante lag spikes når jeg spiller spil på mig computer, men FPS'en  er perfekt (ca. mellem 60 og 100 når jeg spiller på 1768:992 m. high textures & details & shadows osv.) Jeg har prøvet at sætte settingsne HELT ned, men det sker stadig. Mine Specs er:
Nvidia GTX 275 m. 4gb hukom - nyeste drivere fra nvidia.com
8gb ram
Intel core 2 quad cpu q9550 2,83GHz
Win 7 home premium 64bit
Min gaming skærm er en iiyama fuld HD Pro lite e2209HDS, den anden skærm er noget lort... Men den gamer jeg ikke på...
Lag spiksne er bare korte forsinkelser, som kommer ca. hvert 2 sekund... Jeg har ikke prøvet det her før, jeg mener, dårlig FPS er en ting, lag spikes noget andet, dette sker i stort set alle spil... Wtf, i øvrigt er min pc ikke støvet... :D Plz hjælp (er dette en forkert kategori??? I såfald sorry)
Avatar billede sky Nybegynder
11. januar 2013 - 17:46 #1
Det kan være flere ting.

Specs på PC virker umiddelbart OK, men hvad har du i af lydkort ?. Hvis settings dér står på f.eks. ultra, kan det medføre hakkeri.

Hvad med firewall - har du prøvet at slå den fra - og så er det vel en kablet forbindelse, og ikke en trådløs, du spiller på - ikke ? :-)
Avatar billede carlhindsgaul Nybegynder
13. januar 2013 - 16:47 #2
Spillet er offline, men jeg kan vel godt tjekke firewallen alligevel, selvom det ikke burde have betydning. Og jo det er et ethernetstik jeg har smækket i, her er der sgu ikke noget der hedder trådløs! :D