Avatar billede Klaus123 Mester
10. januar 2013 - 09:56 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Slette række med VBA

Hej

Jeg har i en fane i kolonne A en liste med unikke numre i tilfældig rækkefølge startende i A8. I en userform finder jeg nummeret jeg vil slette. Hele rækken hvori nummeret befinder sig skal så slettes. Jeg har skrevet min kode herunder og rækken af numre er lavet som en vektor med navnet ListeNr og nummeret har variablen NrListe1 som vælges i min userform. Håber i kan hjælpe

---------------------------
Private Sub OK_Click()
SletBukkeliste.Hide

Dim Nummer As Variant
Dim slet As Variant

Nummer = NrListe1
Rows("30:30").Delete
Sheets(Nummer).Delete
-----------------------------
Avatar billede xenoxsis Nybegynder
10. januar 2013 - 12:05 #1
Du burde kunne bruge:

Rows("30:30").Delete Shift:=xlUp

Men du snakker om at slette en række, men din kode lader til at slette et helt ARK.
Avatar billede xenoxsis Nybegynder
17. januar 2013 - 16:12 #2
Fik du løst problemet?