Avatar billede nofire Nybegynder
11. august 2001 - 18:50 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

clear en variabel i en tekstboks

hej
jeg skal have clearet en variabel i denne tekst boks
<INPUT TYPE=\"text\" VALUE=\"<%= Request.Cookies (SiteTitle)(\"alder\") %>\" NAME=\"alder\">
Det er (\"alder\") det drejer sig om !!! -
Når jeg reloader siden - er alder allerede gemt i (\"alder\") og bliver nu skrevet igen !!
Hvordan kan jeg før denne tekstboks sætte denne(\"alder\") lig med ingen ting
Avatar billede food4u.dk Nybegynder
11. august 2001 - 19:11 #1
<% session(\"alder\") = Request.Cookies (SiteTitle)(\"alder\") %>
<INPUT TYPE=\"text\" VALUE=\"<% = session(\"alder\") %>\" NAME=\"alder\">
Avatar billede nofire Nybegynder
11. august 2001 - 19:18 #2
Denne kode clearer ikke tekstboksen !! Der står stadig den alder man skrev før ??
Avatar billede food4u.dk Nybegynder
11. august 2001 - 19:20 #3
hmm, så er jeg ikke helt med

Når man kommer ind på siden første gang, skal den vise indholdet i cookien, men når man reloader skal man ikke?
Avatar billede nofire Nybegynder
11. august 2001 - 19:24 #4
Nja - det er sådan at når man kommer ind på siden skulle boksen helst være tom  - så skal man skrive sit navn og alder også videre !
og trykke på send - når man så trykker på linket for at komme ind på siden igen - så står alle disse data man allerede har indtastet der stadigvæk - idet de jo er gemt i (\"alder\") - det jeg så vil have er at denne (\"alder\") og de andre er clearet så man kan skrive noget nyt - uden at skulle fjerne det de andre har skrevet !
Avatar billede dixieman Nybegynder
12. august 2001 - 03:19 #5
Du skal start din kode med en form tag
altså:

<form>
<INPUT TYPE=\"text\" VALUE=\"<%= Request.Cookies (SiteTitle)(\"alder\") %>\" NAME=\"alder\">
</form>

Dixieman