Avatar billede Bauz Nybegynder
03. januar 2013 - 19:15 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til en php kode

Jeg er i øjeblikket igang med at lave en side, og mangler derfor en php kode, men da jeg ikke kender så meget til det php kodning er det ikke lykkedes mig at finde frem til en løsning endnu

Jeg har fået denne php kode af en der har et plugin til mit wordpress side

<?php do_action('afp_print_best_price', $price_html); ?>

Den tager den bedste pris ud af en tabels prissammenligning

$price_html er tabellens ID

Når jeg insætter denne kode her, kommer prisen rigtig nok frem, men hvis jeg f.eks. ikke har nogen priser i en tabel skriver den 0,00 kr.

Jeg ønsker på en måde at lave denne kode om her oppe så jeg ikke får resultatet 0,00, men istedet en tekst der måske skriver "Ingen Pris tilgændelig"

Jeg har prøvet med noget else and if funktioner uden at få et resultat.

Jeg ved ikke om i forstår det, hvis ikke prøver jeg at forklare det på en anden måde.
Avatar billede Weedfald Nybegynder
03. januar 2013 - 19:18 #1
Hej, jeg er ikke selv den største haj til php, men jeg kunne forstille mig at den får 00,0 kr. et eller andet sted fra. Der må et eller andet sted stå at den skal hente den værdi hvis ikke der findes andet, har jeg ret.. Så er det jo simpelt nok bare at ændre værdien til en anden altså tage og skifte 00,0 ud med den ønskede tekst :-)

Ved ikke om du forstår mig, men det er bare en ide jeg har :)
Avatar billede Bauz Nybegynder
03. januar 2013 - 19:38 #2
Jo jeg er med, men vil helst gerne ikke ind og rode i det plugin
Avatar billede olebole Juniormester
03. januar 2013 - 19:42 #3
<ole>

Det er formodentlig det pågældende plugin, som udskriver teksten, så du undgår nok ikke at 'rode i det'  =)

Det er ret sandsynligt, at teksten er sat i en konfigurationsvariabel, som det jo er meningen, man skal ændre i.

/mvh
</bole>
Avatar billede Bauz Nybegynder
16. januar 2013 - 18:59 #4
Fandt selv ud af det, fjernede _html i php koden
Avatar billede olebole Juniormester
16. januar 2013 - 19:14 #5
Hehe ... ja, hvis variabelnavne er forkerte, skal det jo gå galt  =)