Avatar billede jdjensen Juniormester
02. januar 2013 - 14:00 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Wordpress template tags

Hej,

Er her en som kan hjælpe med at afvikle nogle php template tags fra wordpress korrekt?

Mit ønske er at denne global udskriver slugget (eg. /bibliotek/) inde i is_page('...') (bemærk de 2 aprostoffer udenom):

<?php global $post; $post_slug=$post->post_name; echo $post_slug; ?>

Her globalen inde i is_page men som altså ikke er korrekt:

<?php if(is_page('<?php global $post; $post_slug=$post->post_name; echo $post_slug; ?>') && is_user_logged_in()) {?>

...

<?php } ?>
Avatar billede jdjensen Juniormester
02. januar 2013 - 14:03 #1
Global-sætningen skulle være korrekt. Jeg skal bare have den til at udskrive den inde i is_page('...'). :-)
Avatar billede expnet Seniormester
02. januar 2013 - 22:46 #2
Hvad jeg lige kan se så har du php tags "<??>", inde i php tag ikke  så godt

<?php global $post; $post_slug = $post->post_name; ?>
<?php if(is_page($post_slug) && is_user_logged_in()) {?>

...

<?php } ?>
Avatar billede jdjensen Juniormester
02. januar 2013 - 22:59 #3
Mange tak expnet, det løste det. :-) Du må gerne smide svar.
Avatar billede expnet Seniormester
03. januar 2013 - 11:10 #4
velbekommen