Avatar billede lazer2 Nybegynder
11. august 2001 - 16:02 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Hardware databasen opdateres ikke???

Hej.
Jeg sidder og er ved at installere hjemmenetværk.
Men computeren vil ikke opdatere hardware databasen, den starter på det, men den står på 0 % i evigheder. Og nu gør den det også i opstarten, så jeg ikke kan bruge computeren. Hvad kan jeg gøre?
Avatar billede wismann Nybegynder
11. august 2001 - 16:22 #1
Format c: Skulle kunne gøre det.
Eller prøv at starte op i fejlsikkeret tilstand

*Wismann*
Avatar billede johannielsen Nybegynder
11. august 2001 - 16:27 #2
Tjek om kortet sidder rigtigt i...det kan nemt være problemet.
Avatar billede lazer2 Nybegynder
11. august 2001 - 16:38 #3
-->wismann. Tsk! det er da Fa..... så vittig du er. Jeg har forsøgt fejlsikret tilstand. Og det virker men det løser ikke problemet.
Kortet har været installeret. Og har været brugt til ASDL forbindelse. Men skal nu bruges til hjemmenetværk. Det har ikke være ude af computeren.
Avatar billede hotpop Novice
11. august 2001 - 20:16 #4
Start comp i fejlsikker tilstand og fjern kortet fra enhedshåndtering, derved mistes også de oplysnunger som den af en eller anden grund ikke kan indlæse under opstart, men så har du jo mulighed for at prøve igen :)
Avatar billede hotpop Novice
11. august 2001 - 20:17 #5
oplysnunger = oplysninger *s*
Avatar billede lazer2 Nybegynder
11. august 2001 - 21:04 #6
Det havde jeg allerede gjort.
Jeg er nu igang med en reformatering, da der også var forskellige dll filer der manglede. Den var helt død i sværen.
Avatar billede hotpop Novice
11. august 2001 - 21:07 #7
lazer2> Din røver! Du skylder wismann point for du har jo gjort nøjagtig som han sagde...!!!
Avatar billede lazer2 Nybegynder
12. august 2001 - 11:47 #8
tsk! Det er jo den sædvanlige nødløsning. Den kan alle jo vælge når det crasher. Jeg havde håbet på en smart løsning så jeg var fri for Format C:
Ikk!
Hvis nu nogen havde prøvet noget tilsvarende, og lige vidste at det var et spørgsmål om at udskifte en fil, eller andet.
Jeg ved godt at det var lidt flabet at give points til mig selv. Men jeg har nu ikke så dårlig samvittighed, når jeg kigger på svarene.
Sorry!
Avatar billede hotpop Novice
12. august 2001 - 16:08 #9
lazer2> Nå så det har du ikke? Du fik et svar som du så valgte at bruge så du skylder faktisk point. Desuden må du næsten regne med at at sådant svar vil komme så du skylder ham point :)