Avatar billede marvinq Nybegynder
28. december 2012 - 11:16 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Problem med scheduleret kill kommando

Hej eksperter,

Jeg er stødt på et spøjs problem, som jeg ikke rigtig kan gennemskue hvordan jeg klarer.

Jeg har brug for at oprette et scheduleret job på en server, som genstarter FireFox hver time. Jeg har derfor lavet to .bat filer på skrivebordet med følgende indhold:

Kill.bat:
taskkill /F /IM firefox.exe

Start.bat:
start "Firefox" "C:\Program Files (x86)\Mozilla Firefox\firefox.exe"

Ovennævnte virker også perfekt, når jeg manuelt kører filerne, men når jeg kører det scheduleret, så starter den aldrig op igen. Den slår fint programmet ned, men starter altså ikke igen. Når jeg så vil prøve og køre start.bat manuelt bagefter, så får jeg besked om at køre FireFox i fejlsikret tilstand. - og det er formentlig derfor scheduleringen ikke formår at starte FireFox igen. Kan der gøres noget for at undgå dette, og bare få det til at køre??

Det skal lige siges at FireFox under åbning starter 3 forskellige faneblade, - jeg ved ikke om det kan være problemet.

Ser meget frem til at høre fra jer.

På forhånd mange tak.
28. december 2012 - 12:29 #1
Point ude: 2.400 ???

www.eksperten.dk/faq#faq-8-5
Avatar billede marvinq Nybegynder
28. december 2012 - 12:48 #2
Hej karise_larry,

Trods alt tak for respons. Jeg kan godt følge din tankegang, men hvis du kiggede mine indlæg, så har jeg lavet 261 indlæg, hvoraf kun 4 har svar som ikke er blevet accepteret. Det synes jeg da egentlig er meget okay.

Årsagen til jeg har 2400 ude er hovedsageligt at jeg har åbne spørgsmål som jeg har vægtet som rigtige svære og derfor givet både 100 og 200 point for løsning, men som aldrig er blevet besvaret. Så kommer man hurtigt på 2400. Det er på ingen måde for at negligere svar herinde fra. Synes også jeg har været god til at lukke alle med relevant svar, så andre kan gøre brug af trådene. Men hvis jeg lukker nogle uden svar, kan andre så ikke ramme min tråd med den overbesvisning at svaret findes i tråden? - det synes jeg også er uheldigt.

Men kan forstå at du og andre ikke ønsker at hjælpe mig??
Avatar billede marvinq Nybegynder
28. december 2012 - 13:43 #3
Hej karise_larry,

Så har jeg lukket de spørgsmål som aldrig var blevet responderet på, og jeg har igen rykket for svar fra folk, som udelukkende har sendt kommentarer. Så må vi håber flere kan lukkes snarligt.
Avatar billede marvinq Nybegynder
03. januar 2013 - 13:59 #4
Lukker pga. manglende seriøs respons!